Päivät menee nopeemmin ku huomaakaan. Viikonloppu meni vauhdilla ohi. Tosi vähäset oli unet sillo. Tai ainakin epäsäännölliset. Sen takii nyt varmaan hirvee hedari. Iha kauheeta. Vedin kaks buranaa eikä tunnu auttavan. Toisaalta menkat voi olla osasyy kipuun, silti tää tuntuu iha hirveeltä.

Perjantain olin juoppokuskina. Mikäs siinä, ku sain kolmella kympillä löpöö tankkiin. Mut se meni sit siihe, etten nukkunu lainkaan sinä yönä. Lauantaiaamuna sit 6.30 töihin. Jee! Oli tosi pirtee olo! Viimeinen työpäivä meni ihan jees. Sen jälkeen kävin vetäsee parin tunnin huonosti nukutut päikkärit. Oli jotenki ylikierroksilla, ku ei osannu nukkuu kunnol. Illal sit Ankkaan partioimaan. Se oli kyl tosi hyvä reissu. Oli koko ajan tekemistä ja olo tuntu hyödylliseltä siellä. Tosin tuntu, et monilla partiolaisilla oli hermo kireellä. P oli edelleen yhtä ärsyttävä ku ennenki. Se hakee koko ajan huomioo itteensä. "Mul on polvi paskana. Nyt mä saan jonku hengitysahdistuskohtauksen. Silmiä kirvelee. Voi kauheeta sitä ja tätä." Huhhuh. Ärsyttävä tyyppi.

Sunnuntain oli kaverin muuttokeikka Turkuun. JP oli mukana. Oli tosi mukava reissu. Loppuillasta olin kyl jo ihan tööt. Mut ei siel Turus voinu liian kauan olla. Ois viel muuttunu maalaiseks. Heh.

Parin päivän aikana oon ollu enemmän masis ku tavallisesti. Liekö se osaksi johtuu menkoista. En tiiä. (Vittu, päätä särkee edelleen ihan saatanasti). Edelleen tää "mä en kelpaa kellekään"-syndrooma vaivaa. Se on suurin murheenaiheeni tällä hetkellä. Mut on varmaan tuomittu olemaan yksin. Snif. Kaikki nykyään on pariutunu. Ärsyttää. JP:lläkin on jo melkein poikaystävä. Tai oikeestaan on jo poikaystävä, muttei hän sitä halua myöntää. Olenhan mä hänen puolestaan onnellinen ja silleen, mut tulee vaan se fiilis, etten mä koskaan saa ketään. Läskipaska kun olen. Liha on heikko.

Tänään pitäis hakee palkka kaupungista. Arvaa vaan, jaksaisko sitä?!? No ei. Laiska paska. Kyllä. Edelleen, elämä on mustaa paskaa. Pitäis täst lähtee maallekin. Oon vakuutellu itelleni, et siel mä saisin aikaseks tehtyy noit koulutehtävii. Niit on kuitenki aika saatanasti rästissä. Vittu, sekään ei huvita yhtään. Mä oon varmaan joku maanis-depressiivinen tai jotain ku mikään ei huvita. Emmä tiiä. Vittu. Pyykkiäkin pitäis pestä. Vitut. Jos vaan menis vaan peiton alle nukkuu eikä heräis koskaan. Aina ei vaan voi jaksaa.