Oonko mä vaan tyhmä vai enkö mä vaan tajuu? Pitkällisen mietinnän ja pohdinnan tulokseksi sain, että oon varmasti vähän molempia. Koko päivän oon yrittäny vääntää ammattietiikan ja siihen liittyvää lainsäädännön tehtävää. Huoh. Hermothan tässä menee! Miten kukaan voi saada aikaseks järkevää tekstiä tosta aiheesta? I don't know. Tartteis varmaan käydä hakkaa päätä seinään, jos ees vähän tulis järkee päähän. Onneks tässä on vielä aikaa sitä kirjotella. Mut toisaalta haluis sen vaan alta pois, et pystyis tekee noit rästitehtävii. Ja niitä kuitenkin on siunaantunu :D Heh. Hyvä minä. Tahtois vaan valmistuu mahdollisimman nopeesti, ni ei tartteis enää tommosii pohdiskella eikä kirjotella.

Äh, nyt en tähänkään saa järkevää tekstii aikaseks. Aivohiiri on varmaan nakerrellu viimesetki aivosolut. Yam yam.