Kotona ollaan. Taas. Pari viikkoo mökillä meni tosi nopeesti. Käytiin mamman kans mumminki luona. Oli kyl tosi kivaa. Jonkin verran tehtäviiki sain tehtyy. Ehkä ois voinu tehä enemmänki, mut ei sitä aina voi jaksaa. Se oli kuitenki mun LOMA.

Se mun hoito taas yritteli jotain. Okei, okei, kyllähän mullaki siin oli omat sormet pelissä, kirjaimellisesti. En vaan voinu sille mitää, ku panetti niin saatanasti. Pakkohan mun oli sille tekstaa. Oli kyl aika kiihkeet tekstailuu. Sit se jotenki oletti, et nähtäis viikonloppuna. Sai pettyä pahemman kerran. Enää mua ei huvittanu. Jotenki rupes ahdistaa. En vaan pysty. Mul on muutenki ollu viime aikoina ollu itsetunto-ongelmia. Siis onhan mul niit muutenki ollu, mut nyt on ollu entistä enemmän. Mä en kelpaa, mut pillu kyl kelpaa. All what girl needs is tender loving and a bananashake. Kaipaisin vaan hellyyttä. Ois ihana nukkuu jonku mörököllin kainalossa. Se suukottais otsalle ja silittelis tukkaa. Ei mitää muuta. Huoh. Tahdon HELLYYTTÄ!

Pakkohan se on myöntää, et exän naimisiinmeno kans masensi. Sil oli häät eile. Tuli vaa sellai fiilis, et kaikki pariutuu ja mä jään yksin. En kelpaa kellekään. Mikä mussa on vikana? Okei, okei. Kylhän mus on paljon vikoja, mut ei kukaan oo täydellinen. Buhuu, kukaan ei haluu mua. Snif, snif.

Oltiin eile porukalla DTM:ssä. Mua rupes jotenki ahistaa se paikka. Liian paljon kauniita ihmisiä. En vaan kuulunu joukkoon. Tuntu tylyltä jättää muut sinne, mut mua vaan ahdisti nii paljo. Lähin sitte himaa. Tietenki joku mutakuono tuli mulle steissillä juttelee. Siis minähän EN ole rasisti, mut nyt ei vaan jaksanu. En ollu vaan juttelutuulella. En kuitenkaan osaa sanoo kellekään pahasti. Olen liian kiltti. Blaah. Vaihdettiin numeroitaki. Ei ois pitäny. Mut eipä tarttee vastata, jos se soittelee.

Huomen alkais taas koulu. Motivaatio on kyl vähän hukas. Tartteis varmaan kaivaa jotai kynää ja paperii esiin. Alkaa muuten opintokokonaisuus mielenterveys ja päihteet. Hyvä mennä nyt tollaselle kurssille, ku itelläki mielenterveys on vähän niin ja näin sekä viinaaki menee ihan mukavasti. Angst, angst. Viil, viil!

Röökiä tekis mieli. Polttaisin, jos sitä olis, mutku ei oo! Vtu! Pitäis varmaan jaksaa lähtee hakee sitä jostain. Blaah. Ei huvittais. Koht kuitenki tekee niin pahasti mieli, et on pakko hakee. Käkä.