Huomasin äskettäin, et oon oikeesti ollu tosi vihanen ja tosi kauan. En tiiä miks. Oon ollu vaan vihanen kaikille ja kaikelle. Why, oh why? Onko mulla syytä olla vihanen? Don't know. Vai johtuuko se vaan hormoneista vai mistä? Olisi varmaan syytä enemmänkin itsetutkiskelulle. Mut aina ei vaan kykene siihenkään.

Näin iha kauheeta unta viime yönä. Olin siin unes raskaana mun exälle, joka sai lapsen parisen viikkoa sitte. Ai kauheeta, se oli järkkyy. Kuitenki tää on joku enneuni ja oon oikeesti raskaana. En siis mun exälle, mut sille yhelle toiselle. En kyl sit tiiä mitä tekisin, jos olisin raskaana. Se ois kyl jotain niin kauheeta. Ei siis siinä mitään, jos olis vakituisessa parisuhteessa, mutku ei oo. Siinä vaiheessa mä varmaan menettäisin mun mielenterveyteni viimesetki rippeet.

Olis varmaan aika mennä nukkuu. On taas unirytmin ihan päin heiniä. Flaaflaaburb.